Bloggintresserade

söndag 6 mars 2011

music lovers John Mayer

Ja idag får det bli lilla music lovers för det är "bara" söndag (REDAN SOLIG). Men på fredag tänker jag ta Gudrun på orden och påbörja stora MUSIC LOVERS där man hankar på om man vill och känner för det. Det är lätt att missa godingar även om man är musikälskare så detta kan ju vara ett kul inslag. Visserligen kommer jag nog att ha svårt att hålla mig ifrån att peta in ett och ett annat i musikväg emellan varven... som idag då det får bli ett soft bidrag för morgonen är ännu ung: Har som någon kanske märker bytt ut videon för jag gillade inte riktigt bilderna på denandra, men däremot låten. En liten bonus... musik och bild från den gripande filmen Bucking List Ännu en bonus men denna gången med Eva-Katrine som avsändare...var goda:

4 kommentarer:

Ölandsvindar sa...

God morgon!
Jag hörde I den stora sorgens famn (tror jag att den heter)på radion i morse. Text av Ted Gärdestad och med Freddie Wadling och Helen Sjöholm. Jag tror att jag måste köpa den. Så vackert!Nu ska jag ut!!! Sol och lite blåst så jag packar kamera och tubkikare.
Kram
Kerstin

Ingela sa...

Den är så vacker Kerstin!!!

Vill du så kan du ju hanka på och lägga in den på fredag!

Solen skiner även över Åhus idag. Skönt! ...Och vi har också våra planer för dagen. Tror nog att det kommer något i efterhand här.

Kramar om

Anonym sa...

Älskar att du kör john mayer, han är så bra....ta hans version av free fallin också =)

Puss och kram eva

Gudrun sa...

Hej Ingela!'
Är nyss hemkommen, haft en dag med barn och barnbarn. Slänger ett snabbt öga genom bloggarna och fastnar hos dig en liten stund innan jag skall göra ordning mig för film.
Det låter kul att du drar igång. Får återkomma och lyssna på dina val idag.
Sov gott och ha det bra.